بازگشت الواح هخامنشی از آمریکا به ایران همزمان با بازگشت پزشکیان از نیویورک + فیلم خنثی سازی خمپاره قدیمی در روستای شموشک گرگان ویدئو | آبخوری پلنگ ایرانی در بوشهر (۵ مهر ۱۴۰۳) قَبای گران مدارس بر تن دانش‌آموزان | نارضایتی والدین از قیمت زیاد و کیفیت پایین لباس فرم مدارس درآمد نجومی سازمان سنجش از برگزاری سه آزمون دانشگاهی سهم بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی از متناسب‌سازی حقوق چقدر است؟ کوتاهی در اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پذیرفتنی نیست سقط به قیمت بازار | مبلغ سقط جنین غیرقانونی در ایران: ۱۵۰ میلیون تومان! قول رئیس مجلس به بازنشستگان: مطمئن باشید معوقات بازنشستگان از مهر ماه پرداخت خواهد شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، ۵ مهر ۱۴۰۳) | هشدار هواشناسی در خصوص بارش باران و وزش باد شدید وزیر بهداشت: گزارشی مبنی بر کمبود واکسن آنفلوانزا مخابره نشده است کارمندان چگونه خود را از دردهای استخوانی ناشی از پشت‌میزنشینی دور کنند؟ مهلت یک هفته‌ای دادستانی مشهد برای رفع مشکلات سرویس مدارس استمرار اجرای طرح‌های پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در حریم حرم امام‌رضا(ع) بیمارستان حاشیه شهر مشهد زیر سرم اعتبار | تکمیل بخش اورژانس تا پایان آبان ۱۴۰۳ + فیلم بررسی مجدد کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی سکته مغزی، سومین علت مرگ و میر در جهان بی‌توجهی به هشدار «شنا ممنوع» عامل غرق‌شدن و مرگ کودکان مشهدی در سواحل فریدون‌کنار شد آیا درمان‌های خانگی برای ریزش موی سکه‌ای مؤثر هستند؟ پیوست سه هزار و ۶۰۰ هکتار از جنگل شرق استان گیلان به قزوین با مصرف گوشت قرمز فراوری‌شده در انتظار خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ باشیم آغاز به کار گردهمایی مسئولان قضایی خراسان رضوی در مشهد
سرخط خبرها

پخش زنده آئین شام غریبان شهادت امام رضا (ع) از شبکه‌های ملی و استانی خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۴۹۰۸۳
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
پخش زنده آئین شام غریبان شهادت امام رضا (ع) از شبکه‌های ملی و استانی خراسان رضوی
آئین سنتی شام غریبان شهادت حضرت رضا (ع) از شبکه‌های ملی و استانی خراسان رضوی به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، آئین سنتی شام غریبان شهادت امام رضا (ع) هر ساله با حضور خیل عظیمی از زائران و مجاوران و خادمان حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) همزمان با روز شهادت امام رئوف بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء از باب الکاظم (ع) آغاز میشود و تا صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی ادامه پیدا می‌کند.

امشب ۱۴ شهریور ماه از ساعت ۱۹ این آئین سنتی در حریم حرم مطهر رضوی تا صحن انقلاب با حضور شکوهمندانه خادمان حضرت شمس الشموس برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه برخی از عاشقان اهل بیت (ع) در استان‌های سراسر کشور توفیق حضور در این مراسم را ندارند، مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی شرایطی را فراهم کرده است که این آئین معنوی به صورت مستقیم از شبکه‌های قرآن و خراسان رضوی پخش شود.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->